Klachten / reviews
Aarzel niet, vertel het
Wij doen onze uiterste best om een optimale behandeling aan te bieden. Heb je toch op- of aanmerkingen over enig aspect van de behandeling aarzel dan niet en geef het aan ons door. Wij vragen je hiervoor een aparte afspraak te maken zodat wij de tijd kunnen nemen om met jou de klacht te bespreken.
Bemiddelingsgesprek
Wanneer je van mening bent dat wij jouw klacht niet naar behoren hebben opgelost of je geeft de voorkeur aan een bemiddelingsgesprek? Dan kun je contact opnemen met het secretariaat van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH).
Klachtencommissie
Wanneer ook een bemiddelingsgesprek niet het gewenste resultaat oplevert kun je wenden tot de Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn (KCP). Het secretariaat van de KCP is ondergebracht bij het Nederlands Paramedisch Instituut in Amersfoort.
van Schaik
REDENEN OM VOOR HUID EN HAAR TE KIEZEN
-
Kwaliteit
-
Onvergetelijke ervaring!
-
Bevlogen vakmensen, altijd die extra stap!